6 қосымша. 2019-2020 оқу жылы үшін ОЖЖ, МДДС көшірмесі
«Төңкеріс негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2019 – 2020 оқу жылына арналған оқу жұмыс жоспарына түсінік хат
«Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 14-тармақшасына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17339) бекітілген білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына, Алматы облыстық білім басқармасының 2019 жылғы 12 тамыздағы № 549-н бұйрығына, аудандық білім бөлімінің 12.08.2019 жылғы № 583-Ө бұйрығы, «Төңкеріс негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіның 26.08.2019 жылғы №73 бұйрығы негізінде басталады. 2019 - 2020 оқу жылында «Төңкеріс негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде мектепалды даярлық тобы – 1, бастауыш сыныптар – 4, орта буын сыныптары – 1, барлық сыныптар қазақ тілінде оқытылады.
2019-2020 оқу жылында 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 -сыныптар жаңартылған білім мазмұны бойынша үлгілік оқу бағдарламаларымен білім алады.
2019-2020 оқу жылында білім беру процесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі:
Мектепалды даярлық сыныптары/топтарында және 1-4-сыныптарда білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы
31қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10қазандағы №556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ҚРБҒМ2016жылғы 12тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары;
ҚазақстанРеспубликасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы
31қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген. Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
ҚазақстанРеспубликасы Білім және ғылым министрінің 2012жылғы 8қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген. Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары(2018жылғы 4қыркүйектегі №441бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Өзін-өзі тану» пәні бойынша 2016жылғы 8сәуірдегі №266 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығыменбекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ҚазақстанРеспубликасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Ақпараттық-коммуникациялық технология» пәні бойынша 2018 жылғы 17 қазандағы № 576 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
«Оқулықтардың,оқу- әдістемелік кешендердің,құралдардың және басқада қосымша әдебиеттердің,оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы №217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпыорта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізутуралы»ҚР Білім және ғылым министрінің 2019жылғы 26 шілдедегі №334 бұйрығын егізінде жүзеге асырылады;
5-9-сыныптардабілімберу процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттікжалпығаміндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білімберудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпенөзгерістермен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013жылғы 3сәуірдегі №115бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017жылғы 25қазандағы №545бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017жылғы 3сәуірдегі №352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019жылғы 7наурыздағы №105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014жылғы 15шілдедегі №281 бұйрықпен «Зайырлылық және дінтану негіздері»пәні бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
«Оқулықтардың,оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқада қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы №217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпыорта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білімберуұйымдарынаоқуғақабылдаудыңүлгілікқағидалары;
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі №334 бұйрығын егізінде жүзегеа сырылады;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20желтоқсандағы №557 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына» бұйрығына 5 жастан бастап балалар үшін өзгерістер мен толықтырулар енгізілді:
«Қатынас» білім беру саласы:
«Көркем әдебиет» ҰОҚ-нің міндеттеріне «Драма» ҰОҚ-нің міндеттері енгізілді,апталық оқу жүктемесінің көлемі- 1сағатты құрайды;
«Шет тілі»ұйымдастырылған оқу қызметі вариативтік бөлімге ауыстырылды.
«Әлеумет»білім беру саласы:
«Экология негіздері» ҰОҚ-нің міндеттері «Қоршаған ортамен танысу» ҰОҚ-не енгізілді,апталық оқу жүктемесінің көлемі -0,5 сағатты құрайды.
Осыған байланысты Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына өзгерістер енгізілетін болады.
Апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлемі-20 сағат:
Оқыту тілі қазақ тілінде жүргізілетін топтар мен сыныптарда: инварианты бөлім–17 және вариативтік бөлім–3 сағат;
Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы 25-30 минутты құрайды. Сабақтар арасындағы үзілістерде орташа қарқынды қимылды ойындар, дербес қызмет ұйымдастырылады.
Вариативті компонентті анықтау кезінде балалардың жас және жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктері,қажеттіліктері,мүдделері және білім беру ұйымы қызметінің бағыттары ескерілді. Вариативті компонент мектепалды даярлық сыныбы балаларының рұқсат етілген жүктемесінің деңгейінен аспайды.
Вариативтік компонетінен сағаттардың бөлінуі
1-4 сыныптардағы оқу жоспарларының вариативтік компонетінен таңдау мен белсенді-қозғалмалы сипаттағыжеке және топтық сабақтар оқушылардың жеке қызығушылығы және ата-аналардың өтініші негізінде келесі мақсаттармен бөлінді:
Бастауыш 1-4 сыныптарда таңдау бойынша сабақтар:
2-сыныпта оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып, әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелеу, рухани дүниесін кеңейту, ақыл-ойы мен ұлттық сана-сезімін дамытуға ықпал ету, кітап оқуға деген ынтасын қалыптастыру мақсатында «Сөз өнері» - 1 сағат жүргізіледі.
3-сыныпта білім алушылардың отан сүйгіштікке тәрбиелеу мақсатында«Елтану» -1 сағат,
4-сыныпта оқушылардың математика бойынша ойлау қабілетін дамыту, зерттеу және қарым-қатынастың, математикалық білімді өмірде қолданудың алғашқы дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Логика әлемі» -1 сағат оқытылады.
Белсенді-қозғалмалы сипаттағы жеке және топтық сабақтар есебінен:
1-сыныпта балалардың әр түрлі жасанды заттарды ойлап тауып, құрастырып, жасауда өз шеберліктерін көрсетуге шақыру. Үйірме арқылы пайдаланушыларды қолөнер түрлерімен таныстыра отырып, шығармашылыққа баулу, еңбекке қызығушылығы мен ой-өрісін кеңейту және ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіру, өнер саласындағы басылымдарды насихаттау. Оқушыларды білімдерін жүиелеп, шығармашылық қиялын арттыру мақсатында «Икемді еңбек» - 1 сағат жүргізіледі.
1-сыныпта оқушылардың шығармашылығын театр түрлері арқылы дамытып, сөйлеу қабілеттерін жан-жақты жетілдіру мақсатында «Қуыршақтар ойнайды» - 1 сағат жүргізіледі.
2-сыныпта оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып, рухани жан-дүниесін кеңейту, ақыл-ойы мен ұлттық сана-сезімін дамытуға ықпал ету, кітап оқуға деген ынтасын арттыру мақсатында «Тіл дамыту» - 1 сағат оқытылады.
Оқушылардың шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілетін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастыру, экология ұғымын қалыптастыруда айналадағы ортаны қорғауға тәрбиелеу мақсатында 3-сыныпта «Табиғат – ана, біз - бала» -1 сағат, 4-сыныпта-1 сағат жүргізіледі.
3-сыныпта оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық мүмкіндіктерін қалыптатыру мақсатында «Қызықты лото» -1 сағат жүргізіледі.
4-сыныпта оқушылардың грамматикалық білім, білік дағдыларын игерту, көркем, сауатты, жазу дағдыларын игерту, морфологиялық талдау жұмыстарын жетік меңгерту мақсатында «Көркем жазу» -1 сағат жүргізіледі.
5-9 сыныптардағы оқу жоспарларының вариативтік бөлігіндегі элективті курстар, жеке және топтық жұмыстар оқушылардың жеке қызығушылығы және ата-аналардың өтініші негізінде келесі мақсаттар үшін бөлінді:
Элективті курстар есебінен:
5-сыныпта оқушылардың Қазақстан тарихы пәні бойынша оқушылар білімін кеңейту мақсатында «Түркітанушылар»-1 сағат, орыс тілі пәні бойынша оқушылардың сауаттылығын аритыру мақсатында «Секреты русской орфографии»-1 сағат жүргізіледі.
7-сыныпта оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында «Ою-өрнек» - 1 сағат жүргізіледі.
Оқушыларының мүмкіндіктерін жан –жақты дамыта отырып, “Ресмиіс-қағаздар элементерін оқыту мақсатында «Деловое письмо» сабағы 8-сыныпта-1 сағат. 9-сыныпта – 1 сағат оқытылады.
8- сыныпта оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағыттау «Microsoft Excel» -1сағат жүргізіледі.
9-сыныпта «Абайтану» факультатив курсы
ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115
бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламасы арқылы оқыту жүзеге асырылады.
Курстың білім мазмұны ұлы ақын шығармаларын терең де, жан-жақты
таныту арқылы елжанды, халқымыздың әдебиетін, өнерін, салт-дәстүрін,
мәдениетін, тілін ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, эстетикалық талғамы
жоғары, білім, білік, дағдылармен қаруланған, түйген ойларын іс жүзінде өз
кәдесіне жарата білетін, ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, өркениетті қоғамдаөмір сүруге лайықты, терең ойлайтын дара тұлға қалыптастыруға бағытталған.
Курсты қазақ тілі мен әдебиеті немесе біліктілікті арттыру және қайта
даярлау бойынша арнайы курстардан өткен пән мұғалімдері жүргізеді.
9-сыныпта «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсы
бойынша оқу процесін ұйымдастыруда келесі оқу бағдарламасы қолданылады:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15
шілдедегі №281 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 9-
сыныбына арналған «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсының оқу
бағдарламасы.
«Зайырлылық және дінтану негіздері» факультативтік курсын
оқытудың мақсаты:
- білім алушыларды «зайырлылық» принципін құндылық, яғни мемлекет
баяндылығының басты тұғыры ретінде қабылдауға, дінді зайырлы таным
аясында тануға үйрету;
- діни сенім бостандығы, әлемдік және дәстүрлі діндердің, жаңа діни
қозғалыстардың тарихы мен қазіргі жай-күйі, теріс пиғылды діни ағымдар мен
тыйым салынған діни ұйымдар туралы білім беру;
- білім алушыларды экстремизм, терроризм және діни радикализм
идеологияларын қабылдамауға үйрету, рухани-адамгершілік құндылықтар
негізінде толеранттылық қасиетке тәрбиелеу және олардың гуманистік
дүниетанымын қалыптастыру.
Белсенді-қозғалмалы сипаттағы жеке және топтық сабақтар есебінен:
Оқушыларды орыс тілінде ауызекі тілде сөйлесе білуге үйрету мақсатында 5-сыныпта «Русский язык играючи» -1 сағат, оқушылардың алған білімдерін, өнерлерін ортаға сала. отырып, танымдық қабілеттерін арттыру мақсатында 7-сыныпта «Бояулар сыры»-1 сағат, қолөнер негіздерін оқыту кезінде балаларға адамгершілік-эстетикалық тәрбие беру танымдық және шығармашылық әрекетті белсендіру мақсатында 8- сыныпта «Дизайн»-1 сағат, 9-сыныпта «Шебер қолдар»-1 сағат оқытылады.
Сыныпты екі топқа бөлу 5-9-сыныптарда төмендегі пәндер бойынша жүзеге асырылды:
Бөлінетін сағат | Сыныптар | Апталық сағат саны | ||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Көркем еңбек | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 |
Мектеп бойынша вариативтік бөлімінің сағаттары барлығы – 23, таңдау сабақтар - 5, элективті, курстар – 8, белсенді қозғалмалы сипаттағы жеке және топтық сабақтар – 10.
1 - 4 сыныптарда барлығы– 11 сағат, таңдау бойынша сабақтар – 5, жеке және топтық сабақтар – 6;
5 - 9 сыныптарда барлығы - 12 сағат, элективті курстар – 8, жеке және топтық жұмыстар – 4;
Инвариантты сағат саны 1-9 сыныптар – 225, бөлінетін сағаттар -5, вариатив бөлімінің сағаттары- 23, жалпы сағат саны - 253.
МАД тобында инвариантты сағат -20, вариативті сағат - 4.
Қазақстан Республикасы | |
Қазақстан Республикасы |
№ | Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрлері | Апталық оқу жүктемесі | Жылдық оқу жүктемесі |
1 | "Денсаулық" | 3 | 96 |
| Дене шынықтыру | 2,5 | 80 |
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | 0,5 | 16 | |
2 | "Коммуникация" | 6,5 | 208 |
| Сөйлеуді дамыту | 1 | 32 |
Көркем әдебиет | 0,5 | 16 | |
Сауат ашу негіздері | 1,5 | 48 | |
Орыс тілі | 2 | 64 | |
Шет тілдерінің бірі | 1 | 32 | |
Драма | 0,5 | 16 | |
3 | "Таным" | 3,5 | 112 |
| Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру | 2 | 62 |
Сенсорика | - | - | |
Құрастыру | 0,5 | 16 | |
Жаратылыстану | 1 | 32 | |
4 | "Шығармашылық" | 5 | 160 |
| Сурет салу | 1 | 32 |
Мүсіндеу | 1 | 32 | |
Аппликация | 1 | 32 | |
Музыка | 2 | 64 | |
5 | "Әлеумет" | 2 | 64 |
Өзін-өзі тану | 1 | 32 | |
Қоршаған ортамен танысу | 0,5 | 16 | |
Экология негіздері | 0,5 | 16 | |
6 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы | 25-30 минут | |
7 | Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі | 20 | 640 |
8 | Вариативтік компонент* | 4 | 128 |
1 | «Ертегі елінде» | 1 | 32 |
2 | «Ертегі елінде» сахналау | 1 | 32 |
3 | «Логика» | 1 | 32 |
4 | «Сиқырлы бояу» | 1 | 32 |
9 | Барлығы | 24 | 768 |
Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2018 жылғы 4 қыркүйектегі | |
Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2012 жылғы 8 қарашадағы |
«Төңкеріс негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2019-2020 оқу жылындағы бастауыш білім берудің (жаңартылған мазмұнның) жұмыс оқу жоспары
№ | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны | Жалпы жүктеме, сағат | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | апталық | жылдық | ||
Инварианттық компонент | |||||||
I | Тіл және әдебиет | 10 | 11 | 11 | 11 | 43 | 1452 |
1 | Сауат ашу | 6 | - | - | - | 6 | 198 |
2 | Қазақ тілі | - | 4 | 4 | 4 | 12 | 408 |
3 | Әдебиеттік оқу | - | 3 | 3 | 3 | 9 | 306 |
4 | Орыс тілі (Я2) | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 270 |
5 | Шетел тілі | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 270 |
II | Математика және информатика | 4 | 4 | 6 | 6 | 20 | 676 |
6 | Математика | 4 | 4 | 5 | 5 | 18 | 608 |
7 | Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар | 1 | 1 | 2 | 68 | ||
III | Жаратылыстану | 1 | 1 | 2 | 2 | 6 | 203 |
8 | Жаратылыстану | 1 | 1 | 2 | 2 | 6 | 203 |
IV | Адам және қоғам | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 270 |
9 | Дүниетану | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 135 |
10 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 135 |
V | Технология және өнер | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 270 |
11 | Көркем еңбек | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 135 |
12 | Музыка | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 135 |
VI | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 405 |
13 | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 405 |
Инварианттық оқу жүктемесі | 22 | 23 | 26 | 26 | 97 | 3276 | |
Вариативтік компонент | |||||||
Таңдауы бойынша сабақтар | - | 1 | 1 | 1 | 3 | 102 | |
«Логика әлемі» | 1 | 1 | 34 | ||||
«Сөз өнері» | 1 | 1 | 34 | ||||
«Елтану» | 1 | 1 | 34 | ||||
Белсенді-қозғалмалы сипаттағы | 2 | 1 | 2 | 2 | 7 | 236 | |
«Икемді еңбек» | 1 | 1 | 33 | ||||
«Қуыршақтар ойнайды» | 1 | 1 | 33 | ||||
«Тіл дамыту» | 1 | 1 | 34 | ||||
«Табиғат – ана, біз - бала» | 1 | 1 | 2 | 68 | |||
«Қызықты лото» | 1 | 1 | 34 | ||||
«Көркем жазу» | 1 | 1 | 34 | ||||
Вариативтік оқу жүктемесі | 2 | 2 | 3 | 3 | 10 | 338 | |
Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі | 24 | 25 | 29 | 29 | 107 | 3614 |
Қазақстан РеспубликасыБілім жәнғылым министрінің2018 жылғы 4 қыркүйектегі |
№ | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны | Жалпы жүктеме, сағат | |||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Апталық | Жылдық | ||
Инварианттық компонент | ||||||||
I | Тіл және әдебиет | 11 | 11 | 11 | 11 | 44 | 1496 | |
1 | Қазақ тілі | 3 | 3 | 2 | 2 | 10 | 340 | |
2 | Қазақ әдебиеті | 2 | 2 | 3 | 3 | 10 | 340 | |
3 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 408 | |
4 | Шетел тілі | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 408 | |
II | Математика және информатика | 6 | 6 | 6 | 6 | 24 | 816 | |
5 | Математика | 5 | - | - | - | 5 | 340 | |
6 | Алгебра | - | - | 3 | 3 | 3 | 9 | 306 |
7 | Геометрия | - | - | 2 | 2 | 2 | 6 | 204 |
8 | Информатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 136 | |
III | Жаратылыстану | 2 | 7 | 8 | 8 | 25 | 850 | |
9 | Жаратылыстану | 2 | - | - | - | 2 | 68 | |
10 | Физика | - | - | 2 | 2 | 2 | 6 | 204 |
11 | Химия | - | - | 1 | 2 | 2 | 5 | 170 |
12 | Биология | - | - | 2 | 2 | 2 | 6 | 204 |
13 | География | - | - | 2 | 2 | 2 | 6 | 204 |
IV | Адам және қоғам | 4 | 4 | 4 | 5 | 17 | 578 | |
14 | Қазақстан тарихы | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 272 | |
15 | Дүниежүзі тарихы | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 136 | |
16 | Құқық негіздері | - | - | - | - | 1 | 1 | 34 |
17 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 136 | |
V | Технология және өнер | 3 | 1 | 1 | 1 | 6 | 204 | |
18 | Музыка | 1 | 1 | 34 | ||||
19 | Көркем еңбек | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 170 | |
VІ | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 408 | |
20 | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | 408 | |
Инварианттық оқу жүктемесі | 29 | 32 | 33 | 34 | 128 | 4352 | ||
Вариативтік компонент | ||||||||
Элективті курстар | 2 | 1 | 2 | 3 | 8 | 272 | ||
«Түркітанушылар» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Секреты русской орфографии» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Ою-өрнек» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Деловое письмо» | 1 | 1 | 2 | 68 | ||||
«Microsoft Excel» кестелік процессоры | 1 | 1 | 34 | |||||
«Абайтану» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Зайырлылық және дінтану негіздері» | 1 | 1 | 34 | |||||
Жеке және топтық жұмыстар | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 136 | ||
«Русский язык играючи» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Бояулар сыры» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Дизайн» | 1 | 1 | 34 | |||||
«Шебер қолдар» | 1 | 1 | 34 | |||||
Вариативтік оқу жүктемесі | 3 | 2 | 3 | 4 | 12 | 408 | ||
Бөлінетін сағат | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 170 | ||
Көркем еңбек | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 170 | ||
Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі | 34 | 35 | 37 | 39 | 145 | 4930 |